Japp...

Marie Skrivus ! :D


Igår så var jag med Linnea hem och vi hade skojs ! :) Skrattade åt en väldigt rolig sak på Toria ! xD ♥

Det var en kanske ful/rolig sak vad man nu ska säga... Nu vet jag ! Man kan säga att det var så fult så det var vääldigt roligt... För jag och Linnea miss uppfattade den där grejjsimojjsen lite grann, bara så ni vet så pratar jag och Pringles.. Men om ni kanske är på Toria nånstans så kanske ni ser Pringles på väggen eller nått sånt !
Och det är en väldigt rolig grej
Men slut pratat och Pringles som sitter fast på väggen nu !!

Idag har man ju varit i skolan och man slutade halv 2 ! Det är ju nice.. Men imorgon slutar man 4:a, lite mindre nice! Men om ni vill veta vad jag gjorde när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, satt vid datorn sen gjorde jag väl Franskan nån gång också !!

HejDå !





Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0